Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapar bak yapmaz demiyorum sen detaya indikçe saçmalar
hocam yazacağı kodun açıklamasını kendine yazdırıyorum kendine atıyorum yapıyor.
Kendi dilinden anlıyorç😁😁