• 06-05-2025, 19:01:58
    #1
    Herkese iyi forumlar. Şuanda Cursor Pro sürümünü kullanıyorum. Çokta beğendim. Ama limitim bitti. Daha yüksek limit için business alayım dedim ama sanırım onda da kullanıcı başı 500 istek hakkı var.
    Cursor Businessin olayı nedir anlamadım bilen yazarsa sevinirim. Teşekkürler iyi forumlar.
  • 06-05-2025, 19:04:42
    #2
    Takip
  • 06-05-2025, 19:16:41
    #3
    cursor business birden fazla çalışan hesabını yönetebilin diye var hocam, daha fazla limiti yok yani. altına çalışan hesapları açıyorsunuz ancak her biri için yine pro ücreti ödüyorsunuz.
    sizin business almanıza gerek yok, limitiniz bitince panelden tekrar ödeme yapıp 500 adet limit alabiliyorsunuz pro üyelikle.
    @Ramowm;
  • 06-05-2025, 19:17:08
    #4
    500 istek sınırınız bitince slow request adında sınırsız istek hakkı kazanıyorsunuz, bununla istekleriniz yavaş dönüt alır fakat aboneliğiniz süresince kullanabiliyorusnuz.