Herkese iyi forumlar. Şuanda Cursor Pro sürümünü kullanıyorum. Çokta beğendim. Ama limitim bitti. Daha yüksek limit için business alayım dedim ama sanırım onda da kullanıcı başı 500 istek hakkı var.
Cursor Businessin olayı nedir anlamadım bilen yazarsa sevinirim. Teşekkürler iyi forumlar.