Merhaba arkadaşlar. Herkese iyi forumlar dilerim.
GTA 5 FiveM sunucum için yeni sistemler yazmam gerekiyor veya mevcut sistemlerdeki hatalara bugfix yapmam gerekiyor. Bunun için yani Lua dili için hangi yapay zekayı önerirsiniz?
Lua Dili İçin Yapay Zeka
17
●456
- 29-11-2024, 10:50:24Local sistemi nasıl çalışıyor pek hakim değilim üstad. Ufak bir bilgilendirme geçmeniz mümkün müdür?kerem645 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-11-2024, 10:53:04https://ollama.com/Timci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://lmstudio.ai/
örnek program olarak bunları kullanabilirsiniz içerisine yapay zeka modülünü yüklemeniz gerekecektir
ollama da örneğin;
ollama run qwen2.5-coder:32b
diyerek kurup kullanabilirsiniz 20 GB büyüklüğünde 50 GB boş alan gerekebilir Local olduğu için işlemcinizin iyi olması gerekir. Kendinize göre özelleştirip kullanabilirsiniz. - 29-11-2024, 10:55:13Genel olarak yazılım yada coding tarafında mı qwen2.5 iyi yoksa Lua dili için mi ustam? Bu birinci sorumdu.kerem645 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İkinci sorum ise RTX 3080, 32GB 6000Mhz DDR5 RAM, Ryzen 5 7600X işlemci var. Yeterli midir? - 29-11-2024, 10:57:551. Genellikle tüm kodlarda başırılı bir sistem aynı zamanda zaten programlama dillerinin çoğu birbirine benzediği için sorun yaşayacağınızı düşünmüyorum eğer denemek isterseniz bunu öncelikle 7b olan sürümü indirim 4.5 gb boyutunda olmalı eğer verim alırsanız 32b yi yükleyerek daha iyi verim alabilirsiniz.Timci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2. Evet gayet makul hızlı çalışır
- 29-11-2024, 11:02:28En iyi sürümü 32b sürümü o halde değil mi? Birde internete yazdığımda Qwen2.5-72B çıkıyor. O daha iyi olabilir mi?kerem645 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-11-2024, 11:07:3972b henüz hugging face de geliştirme aşamasında yani fazla kararlı sayılmaz ama,Timci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
0.5b
1.5b
3b
7b
14b
32b var bunlar kararlı sürümler
- 29-11-2024, 11:08:48Anladım hocam çok teşekkür ederim, çok sağolun. Son soru olarak sorsam ayıp olmassa? Claude 3.5 sonnet veya GPT'den daha mı iyi çalışır qwen2.5? Yada qwen 2.5'u önerirken diğerlerinden bir farkı var mı? O yüzden mi önerdiniz?kerem645 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kusura bakmayın soruya boğdum.