Timci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En iyi sürümü 32b sürümü o halde değil mi? Birde internete yazdığımda Qwen2.5-72B çıkıyor. O daha iyi olabilir mi?
72b henüz hugging face de geliştirme aşamasında yani fazla kararlı sayılmaz ama,

0.5b
1.5b
3b
7b
14b
32b var bunlar kararlı sürümler