• 09-07-2023, 22:01:01
    #1
    Merhaba GPT-4 api herkese acildi mi ? Acilmadiysa kullanabilmek icin ne yapmak gerekiyor ?
  • 09-07-2023, 22:01:51
    #2
    erdemlaw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba GPT-4 api herkese acildi mi ? Acilmadiysa kullanabilmek icin ne yapmak gerekiyor ?
    20 dolar ücretini ödeyip plus plana geçmek gerekiyor yada ödeme geçmişi olmalı
  • 09-07-2023, 22:03:52
    #3
    fatbotter.com
    Bende şu anda açık. Henüz öyle çok büyük farklar hissedemedim açıkçası. Daha önce chatgpt plus hesabımla da denemiştim gpt4'ü ama sonuç hüsran. Tamamen herkese açılınca FatGPT'ye dahil edeceğiz.
  • 09-07-2023, 22:07:20
    #4
    lookout adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende şu anda açık. Henüz öyle çok büyük farklar hissedemedim açıkçası. Daha önce chatgpt plus hesabımla da denemiştim gpt4'ü ama sonuç hüsran. Tamamen herkese açılınca FatGPT'ye dahil edeceğiz.
    Fatgpt deki halini merakla bekliyor olacağım
  • 09-07-2023, 22:11:11
    #5
    Henüz herkese açılmadı. 1 - 2 Aya açarlar büyük ihtimalle. Çok ağırdan alıyorlar.