erdemlaw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba GPT-4 api herkese acildi mi ? Acilmadiysa kullanabilmek icin ne yapmak gerekiyor ?
20 dolar ücretini ödeyip plus plana geçmek gerekiyor yada ödeme geçmişi olmalı