• 25-08-2007, 18:03:11
    #10
    Konuya rastgele girdim, baktım ki yabancı firma arıyormuş arkadaş, "bu konudan bize ekmek yok" diyip en son mesajı okuyup çıkarım dediydim kendi kendime, en son mesaj benimle ilgiliymiş. @Eros teşekkürler önerin için, ancak konuyu açan arkadaş yabancı bir firma arıyormuş. O sebeple benim bir yardımım dokunamaz kendisine. Kararını değiştirirse elimizden geleni yaparız tabi...
  • 01-09-2007, 18:41:35
    #11
    Üyeliği durduruldu
    İzmirStyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylık baya pahalı imi$ barındıracağım site dosyaları 1 mb bile değil.. Ancak ; bu geri ödeme olayını bilmiyorum nasıl oluyor.
    Aylık zaten 14 $ 50 $ nasıl geri ödeme oluyor yıllık alımdamı geçerli açıklayabilirmisiniz ?
    evet yıllık alınımızda geçerli.
    aylık 14.95 verip 50$ geri odeme pek mantık işi olmasa gerek