Konuya rastgele girdim, baktım ki yabancı firma arıyormuş arkadaş, "bu konudan bize ekmek yok" diyip en son mesajı okuyup çıkarım dediydim kendi kendime, en son mesaj benimle ilgiliymiş.

@
Eros teşekkürler önerin için, ancak konuyu açan arkadaş yabancı bir firma arıyormuş. O sebeple benim bir yardımım dokunamaz kendisine. Kararını değiştirirse elimizden geleni yaparız tabi...