• 31-10-2006, 23:56:15
    #1
    geçen nisan ayında hosting aldım bu firmadan ve şu ana kadar memnundum pek bir sorun çıkmıyordu.

    sitelerimden bi tanesi biraz büyümeye başladı 1500 civarı tekile ulaştı yaklaşık ve bu adilerin bugün sitemi kapattıklarını gördüm.

    online destekten sordun db hatası veriyor sorun nedir diye.

    Aşırı db yüklenmesi nedeniyle db disabled duruma alınmıştır dedi.

    çıldırdım ne aşırı yüklenmesi ya fln dedim kullandığınız script yüzünden aşırı yüklenme yapıyorsunuz dedi.

    kullandığım script joomla. sef fln kullanmıyorum. ne rezalettir bu ya tamda büyümeye başladığı bir dönemde. ne yapmam lazım nerden host vps reseller neyse işte ne almalıyımda kurtulayım şu lanet heriflerden.

    yüksek trafik kapasitesi ve en az 10 domain ekleyebileceğim hatta sınırsız olsun ucuz olursa managed server fln da olur. offff ya
  • 01-11-2006, 00:40:53
    #2
    admin@torlakhosting.com ekleyin görüşelim benzer bir sorun yaşamama garantisi veriyorm şu anda 40 gb Bw yiyen vbulletin forum var host ettiğim referans olarak gösterebilirim buyrun görüşelim....
  • 13-01-2008, 17:22:15
    #3
    Arkadaşlar,

    250.000'den fazla domain barındıran dünya çapında bir şirkette elbette bazı müşteriler memnun olmayabilir. Ama bu şirket dünyanın en iyi şirketlerinden biri.

    http://www.eniyihosting.org adresine girip kıyaslamaları, paket detaylarını ve fiyatları görebilirsiniz.
  • 25-01-2008, 18:40:30
    #4
    bilgi için saol kanka genel zaten bu siteden bahis etmiyor bir iki kişi tekrarlayıp duruyor 1500 kişiye site kapatıyor ise herkese kapatır herkes dikkat etsin
  • 04-06-2008, 11:54:44
    #5
    Bu ixwebhosting hakkında detaylı bilgisi olan warmı ? .. para iadesi konusu fiLen ?
  • 02-09-2008, 15:03:13
    #6
    Dizaynturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ixwebhosting hakkında detaylı bilgisi olan warmı ? .. para iadesi konusu fiLen ?
    evet benim 50 gb filmimim vardı adamlar 3 ay sonra anladılar film olduğunu onlardan aldığım domainde patladı orda kaldı domain vermediler tavsiye etmem
  • 20-06-2009, 14:10:11
    #7
    Dizaynturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ixwebhosting hakkında detaylı bilgisi olan warmı ? .. para iadesi konusu fiLen ?
    bende aldım bu şerefsizlerden hosting geri beğenmediğim için paramı istedim verecekler bakalım 3-4 içinde sana tavsiyem chat live bölümüne gir veya control paneline girerek paranı geri istediğini söyle eşek gibi geri veriyorlar

    şunu yazman yeterli " i dont like this fucking support and not good firm i wanna moneyback "

    beni aradılar niye istemiyorsun diye cepten 05392076947 bu numaradan aradılar türkiye de şubesi mi var nedir? sordum nereden arıyorsun diye türkiye dedi eleman.. şuan paramı geri gönderecekler sana tavsiyem aynısını uygulaman
  • 20-06-2009, 14:25:09
    #8
    Bu yabancı firmalar çok fazla site barındırdıklarından haliyle bazen böyle sonuçlar doğabiliyor. Eğer basit yani veritabanı kullanmayan bir html script kullansan 50bin ziyaretcinde olsa sorun olmaz ama işte joomla phpnuke gibi sistemler mysql'i yoğun bir şekilde kullanıyor. Bu da ziyaretçi sayısı artınca servere yük bindiriyor. Sef kullanmazsınız herhangi bir istatistik toplayan başka birşey kullanırsınız vs vs . Önemli olan bu yüklenmenin nedenini bulabilmek. Ziyaretçi sayısı hızlıca artıyorsa VPS'ye geçmekten başka bir çare yok. Ben smf forumda online üyeleri gösteren bölümün süresini 20 dakikaya çıkarttım hemen aşırı yükleniyorsun diye mail geldi. Baktım smf_sessions tablosu 50mb'yi bulmuş. Tabloyu onar dedim 2 mb ye düştü. Geri 5 dakikaya çektim. Böyle oldu diye kalkıp adamlara küfür edemem. Bu nedenle sert yorumlar yaparken birazdaha etraflıca düşünmek yerinde olur. Bu firmayı bilmiyorum elbette hatalarıda olabilir. Benimki genel bir düşüncedir.
    edit: konu baya bi eskiymiş farketmedim
  • 20-07-2009, 23:14:15
    #9
    Joomla aşırı cpu yiyor.Yine seninki kaliteli firmaymış.Benim rodosweb.com da hesabım vardı, joomla kuruluydu.Sitemin hiti 200 iken adamlar yüksek cpu kullanımı var diye kapattılar siteyi