• 11-02-2008, 17:54:58
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hatirladigim kadari ile ovh'nin cok kaliteli makinalari var. yani oyle dusmanınız varsa bir tecrube edin derim.
  • 10-09-2008, 13:25:14
    #11
    ovh ile çalışıp, türkçe sitelerini barındırıp mutlu olan varmı ? Varsa bende alacağımda.
  • 10-09-2008, 17:28:06
    #12
    eviL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ovh ile çalışıp, türkçe sitelerini barındırıp mutlu olan varmı ? Varsa bende alacağımda.
    2007 nin konusunu patlatmışsın herneyse
    benim iki arkadaşım var film depolayan ve türkçe site barındıran ama türkiyedekilere vermiyolar nasıl almayı düşünosun??
  • 13-09-2008, 23:04:58
    #13
    Misafir
    eviL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ovh ile çalışıp, türkçe sitelerini barındırıp mutlu olan varmı ? Varsa bende alacağımda.

    Şu anda ovh ile çalışan ben vede bir sürü arkadaşım var..
    Evet film depo yada upload-download için kullanıyorlar..
    Vede şu anda sorunsuz..
  • 17-09-2008, 16:41:22
    #14
    Ben kendim kac sefer kullandim sadece download ve upload icin site barindirmiyorum hicbir sikayetim yok.
  • 19-09-2008, 17:05:11
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Dulcidine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben kendim kac sefer kullandim sadece download ve upload icin site barindirmiyorum hicbir sikayetim yok.
    senin işin o zaten seni biliyoruz. Seninki kapanırsa 50+ sunucu birden kapanır. 50'nin içinde kimbilir kimler var. Onlarda gümler gümlerse.
  • 05-01-2009, 00:20:15
    #16
    Dulcidine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben kendim kac sefer kullandim sadece download ve upload icin site barindirmiyorum hicbir sikayetim yok.
    Aynı şekilde uzakmasaüstü sunucumuz mevcut rapid ve diğer file hostinglerde upload-download için kullanıyoruz mükemmel ötesi bir bağlantımız var maşallah Ama hiç site barındırmadık...
  • 09-01-2009, 23:32:24
    #17
    900mb alana 600 gb aylık transfer oldukça iyiymiş.
  • 04-02-2009, 15:44:23
    #18
    OVH sunucularına ulaşabilen varmı acaba ? 2 gündür ulaşamıyorum sunucuma.