eviL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ovh ile çalışıp, türkçe sitelerini barındırıp mutlu olan varmı ? Varsa bende alacağımda.
2007 nin konusunu patlatmışsın herneyse
benim iki arkadaşım var film depolayan ve türkçe site barındıran ama türkiyedekilere vermiyolar nasıl almayı düşünosun??