• 11-04-2013, 22:24:54
    #1
    Merhaba arkadaşlar dün bir web sitem için 1 yıllık ekonomik paket satın aldım, sanırım kontrol panelleri kendilerine ait. veritabanı oluşturuyorum fakat kullanıcı oluşturamadım yönlendirme yapabilecek var mı.
  • 11-04-2013, 22:27:54
    #2
    Panelden mysql yazar oraya tıkladınmı sağ üst köşede add yazar tıkla ordan açılır
  • 11-04-2013, 22:30:59
    #3
    LeoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Panelden mysql yazar oraya tıkladınmı sağ üst köşede add yazar tıkla ordan açılır
    Add dediğim de tekrar database oluşturmam için sayfa çıkıyor hocam.