Merhaba arkadaşlar dün bir web sitem için 1 yıllık ekonomik paket satın aldım, sanırım kontrol panelleri kendilerine ait. veritabanı oluşturuyorum fakat kullanıcı oluşturamadım yönlendirme yapabilecek var mı.