gif avatar sorunu - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
gif avatar sorunu
2
●
32
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
XenForo
gif avatar sorunu
12-05-2026, 18:04:13
#1
Rayd
Sunucumda imagick yüklü olmasına rağmen avatarlar jpeg kaydediliyor ve çalışmıyor. Hangi ayarı eksik yapmış olabilirim ?
12-05-2026, 20:13:09
#2
sercanblk
Kurumsal PLUS
xf seçenekler kısmından imagemagick i işaretlediniz mi hocam onunda işaretli olması gerekli
xf seçenekler >> mesajlara dosya ekleme seçenekleri
12-05-2026, 21:14:03
#3
Rayd
sercanblk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
xf seçenekler kısmından imagemagick i işaretlediniz mi hocam onunda işaretli olması gerekli
xf seçenekler >> mesajlara dosya ekleme seçenekleri
Çok teşekkür oldu. imagick seçileceğini okumuştum da nerde olduğunu bulamamıştım öğrenmiş olduk
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler