• 12-05-2026, 18:04:13
    #1
    Sunucumda imagick yüklü olmasına rağmen avatarlar jpeg kaydediliyor ve çalışmıyor. Hangi ayarı eksik yapmış olabilirim ?
  • 12-05-2026, 20:13:09
    #2
    Kurumsal PLUS
    xf seçenekler kısmından imagemagick i işaretlediniz mi hocam onunda işaretli olması gerekli

    xf seçenekler >> mesajlara dosya ekleme seçenekleri


  • 12-05-2026, 21:14:03
    #3
    sercanblk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    xf seçenekler kısmından imagemagick i işaretlediniz mi hocam onunda işaretli olması gerekli

    xf seçenekler >> mesajlara dosya ekleme seçenekleri


    Çok teşekkür oldu. imagick seçileceğini okumuştum da nerde olduğunu bulamamıştım öğrenmiş olduk