sercanblk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
xf seçenekler kısmından imagemagick i işaretlediniz mi hocam onunda işaretli olması gerekli

xf seçenekler >> mesajlara dosya ekleme seçenekleri


Çok teşekkür oldu. imagick seçileceğini okumuştum da nerde olduğunu bulamamıştım öğrenmiş olduk