• 17-12-2025, 18:58:24
    #1
    Merhabalar,

    Xenforo SMTP için MailGun kullanmak istiyorum. MailGun tarafında benden istenilen DNS ayarlarını yaptım herhangi bir sorun yok.

    Xenforo tarafında da MailGun bana vermiş olduğu SMTP bilgilerini giriyorum fakat ne yazık ki hiç bir şekilde mail gönderimi başarılı olmuyor.



    Bu arada SSL/TLS tıklayıp da denedim, tıklamadan da.



    Bu konuda yardımcı olabilecek birileri varsa çok makbule geçer.

    GÜNCELLEME:

    Sorunı çözdüm, gmail ve diğer maillere sorunsuz bir şekilde gönderiyor. Sadece hotmail kısmında sorun var, oda gönderildi gözüküyor ama hiç bir klasöre mail düşmüyor. Neyse onuda çözeceğiz inşallah.

    çözüm; turkhost dış smtp kapatmış, onu açınca çözüldü.
  • 17-12-2025, 21:52:50
    #2
    IP adresinizi ve alan adınızı https://mxtoolbox.com/blacklists.aspx buradan kontrol edin eğer RATS listesine eklenmişse problem yaşayabilirsiniz.
  • 17-12-2025, 22:22:11
    #3
    FARKHOSTİNG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    IP adresinizi ve alan adınızı https://mxtoolbox.com/blacklists.aspx buradan kontrol edin eğer RATS listesine eklenmişse problem yaşayabilirsiniz.
    öyle bir sorunumuz yok, hostinger ile denediğimde e mail gönderiyor. Fakat spama düşüyor.
  • 17-12-2025, 22:25:32
    #4
    SSL/TLS kullan seçeneğini aktif ederek, portu 465 olarak deneyebilir misiniz?
  • 17-12-2025, 22:38:00
    #5
    FARKHOSTİNG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SSL/TLS kullan seçeneğini aktif ederek, portu 465 olarak deneyebilir misiniz?
    denemediğim port, denemediğim komninasyon kalmadı.