Merhabalar,
Xenforo SMTP için MailGun kullanmak istiyorum. MailGun tarafında benden istenilen DNS ayarlarını yaptım herhangi bir sorun yok.
Xenforo tarafında da MailGun bana vermiş olduğu SMTP bilgilerini giriyorum fakat ne yazık ki hiç bir şekilde mail gönderimi başarılı olmuyor.
Bu arada SSL/TLS tıklayıp da denedim, tıklamadan da.
Bu konuda yardımcı olabilecek birileri varsa çok makbule geçer.
GÜNCELLEME:
Sorunı çözdüm, gmail ve diğer maillere sorunsuz bir şekilde gönderiyor. Sadece hotmail kısmında sorun var, oda gönderildi gözüküyor ama hiç bir klasöre mail düşmüyor. Neyse onuda çözeceğiz inşallah.
çözüm; turkhost dış smtp kapatmış, onu açınca çözüldü.