• 25-07-2025, 09:22:55
    #1
    Arkadaşlar mevcut xenforo forum sitemde SQL 1 tane veri tabanı lazım. Mevcut özelliklerden gelen veriyi db ye işleyecek sonra listeleme bilgilerini o tablodan alacak..
    Birazda sonuçlara görsellik katarsa güzel olur.
    Not: İşe başlanmadan, bu işi yapabileceğine ikna edemeden anlaşılan ücretten peşinat yada kaporta ödemesi yapmıyorum. İşi konuşuruz fiyatta anlaşırız zaten 1-2 saat içerisinde yapıp yapamayacağınızı anlamış olurum ve peşinatı gönderirim. iş ilerledikçe ve işin sonunda ücretini de almış olursunuz. Böyle şey mi olur demeyin malesef ard niyetli o kadar çok "ben yaparım" diyen oluyor ki malesef tedbiri almak zorundayız
  • 25-07-2025, 09:30:03
    #2
    Rayd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar mevcut xenforo forum sitemde SQL 1 tane veri tabanı lazım. Mevcut özelliklerden gelen veriyi db ye işleyecek sonra listeleme bilgilerini o tablodan alacak..
    Birazda sonuçlara görsellik katarsa güzel olur.
    Not: İşe başlanmadan, bu işi yapabileceğine ikna edemeden anlaşılan ücretten peşinat yada kaporta ödemesi yapmıyorum. İşi konuşuruz fiyatta anlaşırız zaten 1-2 saat içerisinde yapıp yapamayacağınızı anlamış olurum ve peşinatı gönderirim. iş ilerledikçe ve işin sonunda ücretini de almış olursunuz. Böyle şey mi olur demeyin malesef ard niyetli o kadar çok "ben yaparım" diyen oluyor ki malesef tedbiri almak zorundayız
    Foruma bu gibi durumlar için keşke Escrow tarzı bi sistem gelse aslında bu zamana kadar gelmemiş olması büyük bi sorun hem dolandırıcılık olayları da bi nebzede olsa azalırdı. Ne dersiniz @Coşkun Çetin; bey
  • 27-08-2025, 00:10:32
    #3
    Rayd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar mevcut xenforo forum sitemde SQL 1 tane veri tabanı lazım. Mevcut özelliklerden gelen veriyi db ye işleyecek sonra listeleme bilgilerini o tablodan alacak..
    Birazda sonuçlara görsellik katarsa güzel olur.
    Not: İşe başlanmadan, bu işi yapabileceğine ikna edemeden anlaşılan ücretten peşinat yada kaporta ödemesi yapmıyorum. İşi konuşuruz fiyatta anlaşırız zaten 1-2 saat içerisinde yapıp yapamayacağınızı anlamış olurum ve peşinatı gönderirim. iş ilerledikçe ve işin sonunda ücretini de almış olursunuz. Böyle şey mi olur demeyin malesef ard niyetli o kadar çok "ben yaparım" diyen oluyor ki malesef tedbiri almak zorundayız
    nasıl birşey istiyorsunuz bunu açıklarmısınız
  • 27-08-2025, 02:26:51
    #4
    MusaPekel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl birşey istiyorsunuz bunu açıklarmısınız
    yapıldı hocam teşekkür