Arkadaşlar mevcut xenforo forum sitemde SQL 1 tane veri tabanı lazım. Mevcut özelliklerden gelen veriyi db ye işleyecek sonra listeleme bilgilerini o tablodan alacak..
Birazda sonuçlara görsellik katarsa güzel olur.
Not: İşe başlanmadan, bu işi yapabileceğine ikna edemeden anlaşılan ücretten peşinat yada kaporta ödemesi yapmıyorum. İşi konuşuruz fiyatta anlaşırız zaten 1-2 saat içerisinde yapıp yapamayacağınızı anlamış olurum ve peşinatı gönderirim. iş ilerledikçe ve işin sonunda ücretini de almış olursunuz. Böyle şey mi olur demeyin malesef ard niyetli o kadar çok "ben yaparım" diyen oluyor ki malesef tedbiri almak zorundayız