Forum ikonları çakışıyor? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Forum ikonları çakışıyor?
2
●
144
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
XenForo
Forum ikonları çakışıyor?
04-03-2022, 09:51:56
#1
Garfield
Üyeliği durduruldu
07 no'lu klasik tema dark mode isimli temada forum ıkonlarında sorun yasıyorum. sanıyorum kullandıgım ıkon eklentisi ve forum default ıkonları cakısıyor. nasıl düzeltebılırım?
https://www.iyiforumlar.net/
04-03-2022, 10:05:40
#2
Celilkilic
Hatırladığım kadarıyla o temanın extra.less dosyasında oraya o ikonu ekleyen kod var. Onu bulup kaldırmanız lazım.
04-03-2022, 10:16:37
#3
Garfield
Üyeliği durduruldu
aynen icons.less 'ten halettim.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler