• 04-03-2022, 09:51:56
    #1
    Üyeliği durduruldu
    07 no'lu klasik tema dark mode isimli temada forum ıkonlarında sorun yasıyorum. sanıyorum kullandıgım ıkon eklentisi ve forum default ıkonları cakısıyor. nasıl düzeltebılırım?

    https://www.iyiforumlar.net/

  • 04-03-2022, 10:05:40
    #2
    Hatırladığım kadarıyla o temanın extra.less dosyasında oraya o ikonu ekleyen kod var. Onu bulup kaldırmanız lazım.
  • 04-03-2022, 10:16:37
    #3
    Üyeliği durduruldu
    aynen icons.less 'ten halettim.