07 no'lu klasik tema dark mode isimli temada forum ıkonlarında sorun yasıyorum. sanıyorum kullandıgım ıkon eklentisi ve forum default ıkonları cakısıyor. nasıl düzeltebılırım?

https://www.iyiforumlar.net/