Merhabalar,
xenforo altyapılı forumumda hostingimin webmail sistemi ile kullanıcılar kayıt olurken onay maili gitmesini istiyorum.
Port ayarlarını vs. ayarladıktan sonra test e-postası yolladım. Fakat E-Posta başarıyla gönderildi dediği halde gönderilen gmail hesabına bakınca ne normal yerde ne de spam kısmında hiç e-posta yok.
Bu konu hakkında fikri olan var mı?
Mail Gönderildi Dediği Halde Gitmiyor!
6
●169
- 22-11-2019, 00:20:51
- 22-11-2019, 00:29:52Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Sunucuda php mail kapalı olabilirMuzafferBYRKTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-11-2019, 00:32:36Sanmıyorum hocam ama bakarım yine de sağolun.webdark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-11-2019, 19:48:47Bulunduğunuz host ise PHP Mail() fonksiyonu kapalı olabilir. Kapalı ise SMTP ayarları ile gönderim sağlamayı deneyebilirsiniz.
- 22-11-2019, 20:01:31smtp.gmail.com ile ayarlayınca sunucuya bağlanılmadı hatası veriyor. Direkt hostingin webmaili ile yaptım gönderildi dedi ama mail gitmediIceMachine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-11-2019, 20:24:11PM den bana site bilgilerinizi ve deneme sağlayabileceğimiz mail iletebilir misiniz?MuzafferBYRKTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-11-2019, 18:08:09Üyeliği durduruldu