MuzafferBYRKTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

xenforo altyapılı forumumda hostingimin webmail sistemi ile kullanıcılar kayıt olurken onay maili gitmesini istiyorum.
Port ayarlarını vs. ayarladıktan sonra test e-postası yolladım. Fakat E-Posta başarıyla gönderildi dediği halde gönderilen gmail hesabına bakınca ne normal yerde ne de spam kısmında hiç e-posta yok.

Bu konu hakkında fikri olan var mı?
Sunucuda php mail kapalı olabilir