• 31-01-2019, 20:34:07
    #1
    Lisans alınmıştır.
  • 25-02-2019, 14:35:20
    #2
    karakaya26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lisans alınmıştır.
    Hocam merhaba çok abes kaçadabilir ama
    Xenforo kurmaya çalışıyorum ve bilmiyorum
    hesabımda 37 TL var göndersem siteme kurabillir misiniz
    iyi günler
  • 25-02-2019, 14:49:40
    #3
    fikiralemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam merhaba çok abes kaçadabilir ama
    Xenforo kurmaya çalışıyorum ve bilmiyorum
    hesabımda 37 TL var göndersem siteme kurabillir misiniz
    iyi günler
    Sorun değil hocam bilgileri gönderin ücretsiz yardımcı olayım.