karakaya26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lisans alınmıştır.
Hocam merhaba çok abes kaçadabilir ama
Xenforo kurmaya çalışıyorum ve bilmiyorum
hesabımda 37 TL var göndersem siteme kurabillir misiniz
iyi günler