• 23-08-2018, 01:28:08
    #1
    SEO & PR 5421044962
    2.el xenforo lisans aranıyor.Bütcem 200 Tl biraz aşabilirim

    Not: Arkadaşlar ayrıca eklentiler içinde lisans almam gerekir mi ?
  • 23-08-2018, 01:29:15
    #2
    gerekiyor hocam her şey için gerekiyor xenforoda her şey para kısacası ve temaları falan da çok pahalı anlamadım nasıl bir yazılım
  • 23-08-2018, 01:32:15
    #3
    SEO & PR 5421044962
    FuNch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gerekiyor hocam her şey için gerekiyor xenforoda her şey para kısacası ve temaları falan da çok pahalı anlamadım nasıl bir yazılım
    mybb yapayım dedim ayrı dert bunu alayım dedim ayrı vbulletin ayrı ne yapacağız anlamadım valla bende
  • 23-08-2018, 01:33:04
    #4
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mybb yapayım dedim ayrı dert bunu alayım dedim ayrı vbulletin ayrı ne yapacağız anlamadım valla bende
    xenforo çok güzel bir yazılım ama biraz uğraşınca mybb de kullanılabilir hocam
    mybb düşünürseniz elimden geldiğince yardımcı olurum
  • 23-08-2018, 01:38:57
    #5
    vbulletin candır kim ne derse desin.
  • 23-08-2018, 01:45:32
    #6
    SEO & PR 5421044962
    serLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vbulletin candır kim ne derse desin.
    Para bozuyor aramızı onunla



    FuNch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    xenforo çok güzel bir yazılım ama biraz uğraşınca mybb de kullanılabilir hocam
    mybb düşünürseniz elimden geldiğince yardımcı olurum
    Teşekkür ederim olursa sorarım
  • 23-08-2018, 22:11:39
    #7
    vBulletin'in satış fiyatı 249 dolar, yükseltme fiyatı 209 dolarken, satış fiyatı 140 dolar, yükseltme fiyatı 40 dolar olan XenForo'ya pahalı demek komik bence

    Ama gel gelelim dolar kuru belimizi büküyor.

    Eklentiler için evet, lisans almanız gerekiyor. Tabii her ne kadar önermesem de her yazılım da olduğu gibi bunda da korsan versiyonları kol geziyor piyasada.
  • 23-08-2018, 22:14:09
    #8
    SEO & PR 5421044962
    Hellscream adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vBulletin'in satış fiyatı 249 dolar, yükseltme fiyatı 209 dolarken, satış fiyatı 140 dolar, yükseltme fiyatı 40 dolar olan XenForo'ya pahalı demek komik bence

    Ama gel gelelim dolar kuru belimizi büküyor.

    Eklentiler için evet, lisans almanız gerekiyor. Tabii her ne kadar önermesem de her yazılım da olduğu gibi bunda da korsan versiyonları kol geziyor piyasada.
    Korsan bir yazılım kullanmak istemiyorum
    Şimdilik mybb idare edeceğiz umarım güzel bir lisans bulurum
  • 23-08-2018, 22:19:12
    #9
    200 lira bütçeniz şuan dolar kurunu dikkate alırsak çok çok düşük kalıyor bence biraz daha yükseltin

    İpboard öneririm forumlar arasında nirvana diyebilirim.