FuNch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gerekiyor hocam her şey için gerekiyor xenforoda her şey para kısacası ve temaları falan da çok pahalı anlamadım nasıl bir yazılım
mybb yapayım dedim ayrı dert bunu alayım dedim ayrı vbulletin ayrı ne yapacağız anlamadım valla bende