• 12-02-2017, 23:45:47
    #1
    Merhabalar,

    Arkadaslar 2. el xenforo lisansiniz varsa ve satmak isterseniz alirim.

    Saygilar.
  • 23-02-2017, 15:17:26
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ebu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Arkadaslar 2. el xenforo lisansiniz varsa ve satmak isterseniz alirim.

    Saygilar.
    lisans aldıktan sonra eklenti vb alım işlemlerinde paypal ile ödemenizi adınıza yapabilirim

    https://www.r10.net/webmoney-paypal-2...hlight=xenforo
  • 23-02-2017, 17:03:09
    #3
    tsk ederim hocam kendi paypalim var aktif.