Ebu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

Arkadaslar 2. el xenforo lisansiniz varsa ve satmak isterseniz alirim.

Saygilar.
lisans aldıktan sonra eklenti vb alım işlemlerinde paypal ile ödemenizi adınıza yapabilirim

https://www.r10.net/webmoney-paypal-2...hlight=xenforo