• 20-08-2016, 02:19:46
    #1
    Arkadaşlar malum Türkiye'de Paypal artık kullanılmıyor. Xenforo lisansı almak için nasıl bir yol izlememiz gerekiyor?
  • 20-08-2016, 22:12:24
    #2
    AdemCamlikaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar malum Türkiye'de Paypal artık kullanılmıyor. Xenforo lisansı almak için nasıl bir yol izlememiz gerekiyor?

    Forumdan birisi ile komisyon karşılığı anlaşarak alabilirsiniz. Ben öyle yapmıştım. @mean arkadaş halletmişti. Destek alabilirsiniz.

    Ayrıca xenforo ya ben mesaj atmıştım bana İngiltere banka hesap numaralarını göndermişlerdi. EFT/Havale de kabul ediyorlar. İngiltere de varsa tanıdığınız olabilir. Türkiye'den EFT yapmaya kalkarsanız 40-60 lira civarı masraf çıkıyor.
  • 21-08-2016, 13:15:24
    #3
    Arkadaşın dediği gibi XenForo ile iletişime geçin (https://xenforo.com/contact/). Banka hesaplarını isteyin sizin için lisans oluşturuyorlar. Daha birkaç gün önce aldığım bir XenForo işinde müşterime bu şekilde aldık lisansı. Gönderim ücreti olur mu olmaz mı bilmiyorum ama bu yolla çok rahat bir şekilde lisans alabilirsiniz.

    Biz şu yolu izledik;
    • Ticket açıp nasıl ödeme yapabileceğimizi sorduk,
    • İngiltere'deki bir banka hesaplarının numaralarını verdiler. Ödeme gerçekleştikten sonra makbuz yolalrsak ödeme hesaplarına yansımadan lisansı verebileceklerini söylediler.
    • Biz de parayı yatırdık, dijital olarak (resim olarak yani) makbuzu yolladık. Ardından bizden kişisel bilgilerimizi istediler lisans hesabına kaydetmek için sonrasında müşterimin e-posta adresine gerekli bilgileri yolladılar. Birkaç saat içinde hallettik hepsini.

    Tabi arada masraf çıktı mı çıkmadı mı sormadım müşterime. Eğer masraf ücreti, komisyonla ödemeden fazla çıkıyorsa güvenilir birinden tabi ki aracılık yoluyla da alabilirsiniz.