Arkadaşlar malum Türkiye'de Paypal artık kullanılmıyor. Xenforo lisansı almak için nasıl bir yol izlememiz gerekiyor?
Forumdan birisi ile komisyon karşılığı anlaşarak alabilirsiniz. Ben öyle yapmıştım.
@mean arkadaş halletmişti. Destek alabilirsiniz.
Ayrıca xenforo ya ben mesaj atmıştım bana İngiltere banka hesap numaralarını göndermişlerdi. EFT/Havale de kabul ediyorlar. İngiltere de varsa tanıdığınız olabilir. Türkiye'den EFT yapmaya kalkarsanız 40-60 lira civarı masraf çıkıyor.