• 31-12-2015, 14:47:48
    #1
    Merhaba arkadaşlar mybb sisteminden XenForo ya geçiş tam ve sorunsuz yapılabilirmi ve vbulletindeki her eklenti XenForo da mevcutmudur acaba.
  • 31-12-2015, 14:52:10
    #2
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    TikiBoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar mybb sisteminden XenForo ya geçiş tam ve sorunsuz yapılabilirmi ve vbulletindeki her eklenti XenForo da mevcutmudur acaba.
    Kayıpsız geçiş yapılabileceğini düşünmüyorum.
    https://xenforo.com/community/thread...xenforo.69609/

    Özellikle eklentiler kısmında sıkıntı yaşayabilirsiniz.
  • 31-12-2015, 14:56:55
    #3
    XenForo merak ettiğim bir sistem ama sanırım vbulletin 3 ün yerini hiç biri tutmaz gibi
  • 09-01-2016, 17:31:22
    #4
    Tam tersi XenForo'nun yerini hiçbiri tutmaz. XenForo zehirlenmiş forum dünyasına panzehirdir. Kabul etseniz de etmeseniz de durum bundan ibaret artık.
  • 10-01-2016, 13:10:38
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    EfendiBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam tersi XenForo'nun yerini hiçbiri tutmaz. XenForo zehirlenmiş forum dünyasına panzehirdir. Kabul etseniz de etmeseniz de durum bundan ibaret artık.
    Hadi XenForo dana daha pahalı olanlar Zehirli diyelim ve XenForo bazılarına göre ucuz olarak Panzehir desek, Mybb ile karşılaştırdığımızda Panzehir demek anlamsız kaçmıyormu Hocam?
    Ben merağımdan soruyorum, bu Zehir-Panzehir tanımlamasını neye göre yaptınız, yazarsanız çok memnun olurum.
  • 10-01-2016, 14:53:52
    #6
    penalty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hadi XenForo dana daha pahalı olanlar Zehirli diyelim ve XenForo bazılarına göre ucuz olarak Panzehir desek, Mybb ile karşılaştırdığımızda Panzehir demek anlamsız kaçmıyormu Hocam?
    Ben merağımdan soruyorum, bu Zehir-Panzehir tanımlamasını neye göre yaptınız, yazarsanız çok memnun olurum.
    Sizi anlıyorum ama ben MyBB için değil, ücretli yazılımlar için söylemiştim onu... Şuradaki mesajımda da bu konuya biraz olsun açıklık getirdim bakabilirsiniz. Ücretsiz olarak bana bir yazılım önerin deseniz, size PhpBB derim. Ama MyBB de kötü değil. Dediğim gibi ücretli olan yazılımlar için söyledim.