Hadi XenForo dana daha pahalı olanlar Zehirli diyelim ve XenForo bazılarına göre ucuz olarak Panzehir desek, Mybb ile karşılaştırdığımızda Panzehir demek anlamsız kaçmıyormu Hocam?
Ben merağımdan soruyorum, bu Zehir-Panzehir tanımlamasını neye göre yaptınız, yazarsanız çok memnun olurum.
Sizi anlıyorum ama ben MyBB için değil, ücretli yazılımlar için söylemiştim onu...
Şuradaki mesajımda da bu konuya biraz olsun açıklık getirdim bakabilirsiniz. Ücretsiz olarak bana bir yazılım önerin deseniz, size PhpBB derim. Ama MyBB de kötü değil. Dediğim gibi ücretli olan yazılımlar için söyledim.