• 01-02-2015, 03:21:19
    #1
    Merhaba arkadaşlar

    Mağkul bir fiyata xenforo son sürüm lisans alınacaktır. Lisans Devir olarak alınacaktır fakat devir hakkı olmayan arkadaşlarda yorum atabilirler mecbur kalırsam o şekildede alabilirim.
  • 01-02-2015, 03:23:20
    #2
    @Akbas; da vardı. 1.1.4 versiyonu indirilebilir demişti.
  • 01-02-2015, 03:26:56
    #3
    Xenforo 1.4.4 çıkmış hocam. Mümkünse 1.4.4 son sürüm felan alsam daha iyi olur gibi. Bilgi için teşekkürler.
  • 01-02-2015, 22:17:21
    #4
    Konu günceldir. Xenforo 1.3 - 1.4 Sürümü olanlar Yorum atabilir.
  • 03-02-2015, 18:28:17
    #5
    Konu günceldir. Alım devam etmektedir.
  • 03-02-2015, 18:34:01
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Varsa bir adette bana lütfen
  • 06-02-2015, 11:13:51
    #7
    Konu güncel Alım devam etmektedir. ##
  • 10-03-2015, 18:51:59
    #8
    Halen aranıyorsa yardımcı olabilirim.
  • 11-03-2015, 16:47:26
    #9
    ysfm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Halen aranıyorsa yardımcı olabilirim.
    Hocam elinizde lisans varsa alabilirim fiyat için PM atabilirsiniz