Konu
Xenforo Lisans Alınacaktır.
01-02-2015, 03:26:56
#3
Screwy
Xenforo 1.4.4 çıkmış hocam. Mümkünse 1.4.4 son sürüm felan alsam daha iyi olur gibi. Bilgi için teşekkürler.