• 26-11-2014, 19:53:26
    #1
    Arkdaşlar ben lisans alacağım ama 1 ay kadar lisansız kullanbilirmiyim yani kurulum dosyaları mevcutmu geçiçi lisans veriliyormu. ben 1 ay kullanıp gelecek paramlada lisans almak istiyorum. Hem bu süreçte de test etmiş olurum.
  • 26-11-2014, 20:46:19
    #2
    Maalesef böyle bir şey şu an için mümkün değil ama demo olarak resmî siteden inceleyebilirsiniz.