Arkdaşlar ben lisans alacağım ama 1 ay kadar lisansız kullanbilirmiyim yani kurulum dosyaları mevcutmu geçiçi lisans veriliyormu. ben 1 ay kullanıp gelecek paramlada lisans almak istiyorum. Hem bu süreçte de test etmiş olurum.