• 19-02-2013, 18:49:07
    #1
    Kullanılmayan resimleri sunucudan otomatik olarak nasıl silebilirim ? varmı böyle bir eklenti ?
  • 19-02-2013, 19:46:03
    #2
    Ortam'a girip yazı sayısı 0 olanları sileceksiniz veritabanından yapılır herhande ama 20-20'de silinebilir eklentiye filan gerek yok.
  • 20-02-2013, 02:28:48
    #3
    yazı sayısı gözükmüyor ve kolay yöntem nedir tam açıklayabilirmisin rica etsem
  • 20-02-2013, 11:02:43
    #4
    Yazı sayısı gözüküyor; 'Yüklenen yer' işte yazı sayısı kısmı.
    Yüklenen Yer'e tıkla sıralanır yine yapamazsanız ya resimli göstereyim yada verin şifrenizi yapayım.
  • 20-02-2013, 15:35:36
    #5
    Ipod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazı sayısı gözüküyor; 'Yüklenen yer' işte yazı sayısı kısmı.
    Yüklenen Yer'e tıkla sıralanır yine yapamazsanız ya resimli göstereyim yada verin şifrenizi yapayım.
    şimdi anladım dediğinizi fakat benim demek istediğim regenerate thumb programını kullandım ve bi fotoğraftan 15 16 parça oldu bunlardan temanın kullanmadıkları var onları temizlemek
  • 20-02-2013, 16:45:49
    #6
    Dediğimi yapın 'Kalıcı Olarak Sil'in bakalım büyün parçalar siliniyor mu?
    Yoksa Bilmiyorum.
  • 04-12-2014, 11:27:20
    #7
    aynı sorun bende de var.tema aynı resimden 7 adet yüklemiş.http://www.mintik.com/2014/04/12/ftp...lup-silme.html burad eklentiyle silineceği anlatmış fakat eklenti bir yerden sorna hata mesaj veriyor yapamadım.
    bu sorunla karşılaşanlar yukarıdaki siteye bakabilir