• 13-01-2013, 01:21:55
    #1
    Merhaba arkadaşlar yorum yazılıyor ancak çıkmıyor panelden onay bekleyen yorum vs. bişey gözükmüyor problem ne olabilir acaba?
  • 13-01-2013, 11:20:46
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Facebook eklentisi varmı.
  • 13-01-2013, 17:32:51
    #3
    evet ama etkisizleştirip tekrardan yorum yazmayı denedim yine admin panelde Henüz yorum yapılmamış... sinir bişey bu
  • 13-01-2013, 18:40:33
    #4
    İsterseniz hakan@adopha.com ekleyin bakalım.