• 02-12-2012, 02:31:46
    #1
    Mrb. arkadaşlar siteme İletişim Formu 7 eklentisinin son sürümünü kurdum.

    Mail gayet güzel çalışıyor sıkıntı yok.

    Fakat anladığım kadarıyla oldukça fonksiyonlu.

    Ben şöyle bişey yapmak istiyorum.

    İletişim formuna

    Benimle hangi konu hakkında iletişime geçtiğini seçeceği bi bölüm olsun. (Açılır şekilde olabilir)

    Sanırım bu özellik var fakat tam olarak anlamadım nasıl yapılacağını.

    Yani örnek vermek gerekirse


    isim
    soyisim
    e-posta
    konu başlığı
    konu içeriği
    Hangi konu için iletişime geçtiği (bu açılır menü olacak ve buraya tıklayınca aşağı menü açılacak)
    Açılan menüde
    a konusu
    b konusu
    c konusu


    gibi seçenekler olacak.


    Yardımcı olabilecek bi arkadaş varsa sevinirim.


    Teşekkürler.
  • 02-12-2012, 02:35:53
    #2
    bu şekildemi ramazan ?
  • 02-12-2012, 02:36:57
    #3
    ErayWeb.Org adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu şekildemi ramazan ?
    Aynen öyle
  • 02-12-2012, 02:39:50
    #4
    form kısmı

    <p><h3><b>Satın AL - Paket Seçiniz</b></h3><br />
    [select* menu-923 "Başlangıç Paket - 5TL" "Standart Paket -15 TL" "Gelişmiş Paket - 25 TL" "Full Paket - 50TL"]</p>
    
    <p><h4><b>İsminiz (gerekli)</b></h3><br />
        [text* your-name] </p>
    
    <p><h4><b>E-Mail Adresiniz (gerekli)</b></h3><br />
        [email* your-email] </p>
    
    <p><h4><b>Web Sayfası Adresiniz</b> </h4><br />
    [text text-306]</p>
    
    <p><h4><b>Ek Notunuz</b></h4><br />
    [text text-54]</p>
    
    <p>[submit "Satın Al"]</p>
    Mesaj kısmı

    Gönderen: [your-name] <[your-email]>
    
    Seçilen Paket : [menu-923]
    
    Web Sayfa Adresi : [text-306]
    
    Ek not : [text-54]
    kafana göre düzenle

    etiket olarakta: drop - down menü seçeneği
  • 02-12-2012, 02:43:55
    #5
    Eray olay şu ki

    Sağ bölümdeki Etiket oluştur bölümünden

    Açılır menü'yü seçiyorum.

    isim=> İstediğiniz paket diyorum.
    id ve class'ı boş bırakıyorum.
    Seçimler bölümüne
    Paket 1
    Paket 2
    Paket 3 vs. yazıyorum


    altta
    Bu kodu kopyalayıp formun içine yapıştırın kodunu formun içine yapıştırıyorum.

    And, put this code into the Mail fields below.

    şu olay var onuda ileti gövdesi (yani gelen mailde gözükmesi için olan bölüme ekliyorum)

    Kaydediyorum.

    Fakat gel gelelim iletişim bölümünde açılır menü olmuyor

    direk kod gözüküyor.


    ***

    Düzenleme şimdi tekrar yaptım ve düzgün çalıştı


    Teşekkür ederim.
  • 02-12-2012, 02:45:54
    #6
    rica ederim
  • 02-12-2012, 02:49:23
    #7
    Bu arada

    https://www.r10.net/yeni-web-siteleri...eni-sitem.html

    bak bakalım var mı eksik gedik Önerilerin önemlidir

    Referanslar bölümünü senin sitedeki gibi düşünüyodum tamda
  • 02-12-2012, 03:50:29
    #8
    Ramazan verelim sana bi standart paket düzenliyelim şöyle güzelcene

    şaka bir yana yarın msn e girince öneride bulunurum çıkacağım şimdi
  • 02-12-2012, 03:51:22
    #9
    ErayWeb.Org adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ramazan verelim sana bi standart paket düzenliyelim şöyle güzelcene

    şaka bir yana yarın msn e girince öneride bulunurum çıkacağım şimdi
    Eyv gündüz görüşürüz detaylı şekilde