Mrb. arkadaşlar siteme İletişim Formu 7 eklentisinin son sürümünü kurdum.
Mail gayet güzel çalışıyor sıkıntı yok.
Fakat anladığım kadarıyla oldukça fonksiyonlu.
Ben şöyle bişey yapmak istiyorum.
İletişim formuna
Benimle hangi konu hakkında iletişime geçtiğini seçeceği bi bölüm olsun. (Açılır şekilde olabilir)
Sanırım bu özellik var fakat tam olarak anlamadım nasıl yapılacağını.
Yani örnek vermek gerekirse
isim
soyisim
e-posta
konu başlığı
konu içeriği
Hangi konu için iletişime geçtiği (bu açılır menü olacak ve buraya tıklayınca aşağı menü açılacak)
Açılan menüde
a konusu
b konusu
c konusu
gibi seçenekler olacak.
Yardımcı olabilecek bi arkadaş varsa sevinirim.
Teşekkürler.