Mrb. arkadaşlar siteme İletişim Formu 7 eklentisinin son sürümünü kurdum.
Mail gayet güzel çalışıyor sıkıntı yok.
Fakat anladığım kadarıyla oldukça fonksiyonlu.
Ben şöyle bişey yapmak istiyorum.
İletişim formuna
Benimle hangi konu hakkında iletişime geçtiğini seçeceği bi bölüm olsun. (Açılır şekilde olabilir)
Sanırım bu özellik var fakat tam olarak anlamadım nasıl yapılacağını.
Yani örnek vermek gerekirse
isim
soyisim
e-posta
konu başlığı
konu içeriği
Hangi konu için iletişime geçtiği (bu açılır menü olacak ve buraya tıklayınca aşağı menü açılacak)
Açılan menüde
a konusu
b konusu
c konusu
gibi seçenekler olacak.
Yardımcı olabilecek bi arkadaş varsa sevinirim.
Teşekkürler.
Wp İletişim Formu 7 Kullanımı
13
●2.093
- 02-12-2012, 02:39:50form kısmı
<p><h3><b>Satın AL - Paket Seçiniz</b></h3><br /> [select* menu-923 "Başlangıç Paket - 5TL" "Standart Paket -15 TL" "Gelişmiş Paket - 25 TL" "Full Paket - 50TL"]</p> <p><h4><b>İsminiz (gerekli)</b></h3><br /> [text* your-name] </p> <p><h4><b>E-Mail Adresiniz (gerekli)</b></h3><br /> [email* your-email] </p> <p><h4><b>Web Sayfası Adresiniz</b> </h4><br /> [text text-306]</p> <p><h4><b>Ek Notunuz</b></h4><br /> [text text-54]</p> <p>[submit "Satın Al"]</p>Mesaj kısmı
Gönderen: [your-name] <[your-email]> Seçilen Paket : [menu-923] Web Sayfa Adresi : [text-306] Ek not : [text-54]
kafana göre düzenle
etiket olarakta: drop - down menü seçeneği - 02-12-2012, 02:43:55Eray olay şu ki

Sağ bölümdeki Etiket oluştur bölümünden
Açılır menü'yü seçiyorum.
isim=> İstediğiniz paket diyorum.
id ve class'ı boş bırakıyorum.
Seçimler bölümüne
Paket 1
Paket 2
Paket 3 vs. yazıyorum
altta
Bu kodu kopyalayıp formun içine yapıştırın kodunu formun içine yapıştırıyorum.
And, put this code into the Mail fields below.
şu olay var onuda ileti gövdesi (yani gelen mailde gözükmesi için olan bölüme ekliyorum)
Kaydediyorum.
Fakat gel gelelim iletişim bölümünde açılır menü olmuyor
direk kod gözüküyor.
***
Düzenleme şimdi tekrar yaptım ve düzgün çalıştı
Teşekkür ederim. - 02-12-2012, 02:49:23Bu arada
https://www.r10.net/yeni-web-siteleri...eni-sitem.html
bak bakalım var mı eksik gedik
Önerilerin önemlidir 
Referanslar bölümünü senin sitedeki gibi düşünüyodum tamda
- 02-12-2012, 03:50:29Ramazan verelim sana bi standart paket
düzenliyelim şöyle güzelcene

şaka bir yana yarın msn e girince öneride bulunurum çıkacağım şimdi
- 02-12-2012, 03:51:22Eyv gündüz görüşürüz detaylı şekildeErayWeb.Org adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
düzenliyelim şöyle güzelcene