• 09-09-2012, 16:36:09
    #1
    merhaba, tema şuan sitede kurulu fakat bir türlü tema ayarları ve widget ayarlarını yapamadım bu konuda ücretli yada ücretsiz yaparım diyen arladaşlardan yardım bekliyorum.

    ücretli yaparım diyenler : fiyat ve iletişim bilgilerini pm atarlarsa dönüş yaparım.

    ücretsiz yaparız ne olcak yardımımız olsun derseniz eyvallah derim =) bugun bana yarın size.

    kolay gelsin.
  • 09-09-2012, 16:36:54
    #2
    webzade@gmail.com MSN ekler misiniz ?
  • 09-09-2012, 16:37:58
    #3
    ekledim.
  • 10-09-2012, 03:46:49
    #4
    temanın bir kısmını ayarlamayı başardık, fakat css bilgisi olan arkadaşlar.


    okla gösterdigim bölümü nasıl ayalarım, ortalarım şablona uydururum yardım edebilicek varsa sevinirim.