• 30-10-2010, 17:04:27
    #10
    TekimNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    { die("Spama Hayir ikile bakalim");}
    yukardakini asagidaki ile degistir

    { wp_redirect('http://www.siten.com',301); die(); }
    ana sayfana yonlenecektir.
    @tekimnet ; desteğin için teşekkür ederim. bu hali ile kod çalıştı ancak bazı sıkıntılar var.

    1. Bu kod ile kullanıcıya "uyarı veremiyorsunuz" dolayısı ile eksik kalıyor. Direkt olarak ana sayfaya yönleniyor.

    2. Yönlendirme işlemi süreli olsa " 5 saniye içinde konuya yönlendiriliyorsunuz" gibi olsa ve ana sayfaya değilde ilgili konuya gitse daha güzel olur.


    Bunlar çözülebilirse , gerçekten daha kullanışlı olacaktır.


    Tekrar teşekkürler
  • 30-10-2010, 18:06:07
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    { wp_redirect('http://www.siten.com',301); die(); }
    Yukardakini

    { wp_die('Spam yasak'); die(); }
    Seklinde degistirerek wp-includes/ dosyasinin icindeki functions.php yi aciyoruz ve

    <!-- Ticket #11289, IE bug fix: always pad the error page with enough characters such that it is greater than 512 bytes
    Burayi buluyoruz ve hemen altinda
    <head>
    Bu yeri bulup ve hemen altina

    <script type="text/javascript">
    window.setTimeout('history.back();', 5000); // 5 saniye bekletme
    </script>
    ekleyip kaydediyoruz Spam yasak Hata mesajini alan 5 sn sonra ana sayfaya donecektir
  • 30-10-2010, 21:01:53
    #12
    teşewkkürler tam istedğim oldu. yalnız ana sayfaya değil , konuya dönüyor bilginiz olsun
  • 30-10-2010, 21:16:03
    #13
    Ilk basta ana sayfa yapmistim daha sonra tekrar konuya gitmesi daha iyi olur diye dusundum meta refresh ile cevirebilirsin ana sayfaya.
  • 31-10-2010, 21:15:00
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tskler
  • 05-11-2010, 19:46:27
    #15
    Rica..
  • 05-11-2010, 21:07:45
    #16
    güzel düzenleme teşekkürler...
  • 15-11-2010, 09:04:31
    #17
    OTOmatik yorum botlari cogaliyor bu aralar
  • 17-11-2010, 12:22:14
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Mantıklı düşünce, güzel paylaşım teşekkürler.