• 25-08-2010, 18:35:05
    #10
    Benzer noktada r10'da var üstüne tıklayınca taciz ediyor seni sana yazdım seni bana yazdım gibi birşeyler çıkıyor ramazanda ayak üstü götürecekler bizi
  • 25-08-2010, 18:58:47
    #11
    valla bence gayet güzel bir iki yerde görmüştüm bunu ben demi eklesem siteme acaba
  • 25-08-2010, 19:00:04
    #12
    kaldırma bence çok şeker duruo
  • 25-08-2010, 19:05:51
    #13
    Bizde ekleyelim link verin lütfen..
  • 25-08-2010, 19:14:12
    #14
    www.sairsiir.net bu sitedeki gibi mi istiyorsunuz ?


    Edit : SezginBilisim iletişime geçersen hallederim .
  • 25-08-2010, 21:29:15
    #15
    Balamir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benzer noktada r10'da var üstüne tıklayınca taciz ediyor seni sana yazdım seni bana yazdım gibi birşeyler çıkıyor ramazanda ayak üstü götürecekler bizi
    ahaha süper
  • 25-08-2010, 21:31:52
    #16
    Googital.com
    Balamir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benzer noktada r10'da var üstüne tıklayınca taciz ediyor seni sana yazdım seni bana yazdım gibi birşeyler çıkıyor ramazanda ayak üstü götürecekler bizi
    asdasdasdlkasd iyi güldüm haci

    repe kısıtlama gelmiş kusura bakma
  • 25-08-2010, 21:35:21
    #17
    eskiden aynı gülücük r10 da footer kısmında vardı.
  • 25-08-2010, 22:29:23
    #18
    Adamin1i adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eskiden aynı gülücük r10 da footer kısmında vardı.
    evet, hatırlıyorum o günleri

    bi ara kendi siteme de koyucam çok hoşuma gidiyodu