Anket Temanın Fiyatı Nekadar Olsun
Toplam Katılımcı Sayısı: 98
Temanın Fiyatı Nekadar Olsun
30 tl
%17,35 (17 Oy)
25 tl
%7,14 (7 Oy)
20 tl
%75,51 (74 Oy)
  • 22-08-2010, 02:01:40
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    20 TL iyi gider.
  • 22-08-2010, 02:12:54
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Eline sağlık yakup hayırlı satışlar..
  • 22-08-2010, 02:25:08
    #21
    20 lira olsun, çok satılsın, piyasan olsun, çok müşterin olsun, Allah hayırlı işler versin
  • 22-08-2010, 02:57:34
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yakup bana da atsana dua ederim sana
  • 22-08-2010, 02:58:42
    #23
    Panzehir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yakup bana da atsana dua ederim sana
    Ayıpsın kanka Sana 35 lira özel paket :P

    (aramızla paranın lafı bile olmaz )
  • 22-08-2010, 02:59:30
    #24
    yeni temamla takas edelim :P
  • 22-08-2010, 03:14:35
    #25
    Panzehir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni temamla takas edelim :P
    Sen bilirsin ayıpsun olm 1 temayımı esirgeyecem senden
  • 22-08-2010, 03:21:21
    #26
    eywallah baba sultan sağolasın.
  • 25-08-2010, 20:19:02
    #27
    http://www.forexci.tk/
    buyrun şimdlik canlı demo admin panelden yönetiliyor Birçok yer(reklam alanları anasayfadaki konu adları ) gayet hos oldu bence 20 tl ye satacam inş.