• 17-08-2010, 00:46:47
    #1
    Merhabalar.
    Eğer oylama eklentisi olarak wp-postratings kullanıyorsanız ufak bir önerim var.

    Bu eklentinin Post Rating Templates ayar sayfasında yukarından aşağıya doğru ilk 4 kutuda pek çok kod yazıyor aşağıda gördüğünüz gibi.



    Fakat ben bu kodların mavi gösterdiğim yerlerini tamamen gereksiz buluyorum ve kullanmıyorum. Neden mi? Çünkü bu eklentiyi kullanan sitelerde (1 votes, average: 4,00 out of 5, rated) gibi gereksiz ve aslında kullanıcıların da önemsemediği yazılar çıkıyor. Zaten yıldızların üzerinde bekleyince aynı yazı çıkıyor. Görüntüyü bozmaya ne gerek var değil mi?

    Tavsiyem sadece yıldız kullanmak, loading yazısına bile gerek yok.

    İşte böyle, kaç gündür aklımda, paylaşmak istiyordum. Bugüne kısmetmiş.
  • 17-08-2010, 00:48:52
    #2
    Bende aynen öyle yapıyorum. Çok gereksiz bölümleri var. Teşekkürler paylaşım için
  • 17-08-2010, 00:54:15
    #3
    Tabi eklenti yazarı, iyi niyetle bu fazlalıkları koymuş diye düşünüyoruz ki belki kullanmak isteyenler olabilir.