Bu tema mı İyi Yoksa Başka Temamı Kullanmalıyım
11
●691
- 18-07-2010, 23:32:47Üyeliği durdurulduhepinize çok teşekkür ederim görsellik biraz önemli o yüzden ama hız daha önemli inovede fena tema değil hızlı bir tema ama yani resimleri kücükmü ekleyim filmleri resimleri falan hiç bir yerde barındırmıyorum sadece eklıyorum o kadar fazlada bilgim yok tekrar teşekkürler.
- 18-07-2010, 23:47:06Üyeliği durduruldusitenin ana sayfasının açılışındaki en büyükl yavaşlama sebebi resimlerdir. Siz de resimleri başka sitelerden alırsanız sitenizin hızını o sitelerin hızına doğru orantılı olarak bağlamış olursunuz.noanqel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
daha hızlı açılım için sitenizde barındırın film resimlerini.
yada admin panelsiz VİDİİ 6 da biraz hız kazandırabilir.
https://www.r10.net/wp-temalari/68406...-vidii-v6.html