Benim Temada logo yükleyince logonun bir kısmı yazı alanının altında kalıyordu.Bende bu yüzden yazı alanının yerini değiştirip biraz aşağıya almak istiyordum.
her yere sordum resmi küçült dediler. ben de resmi küçültmek istemiyordum
kurcaladım kurcaladım en sonunda buldum.Sizinle de paylaşayım dedim
ilk önce tema dosyamıza girip style.css yi düzenlemeye başlıyoruz.
wrap kodunu buluyoruz (hemen hemen her temada wrap Kodu vardır)
#wrap {
margin: auto;
text-align: left;
width: 1180px;
position: relative;
}
#header, #content, #footer {
float: left; display: inline;
clear: both;
position: relative;
}
#header {
height: 230px;
width: 100%;
}
#logo { margin: 0 }
#logo a {
background: url(images/logo.png) no-repeat;
cursor: pointer;
position: absolute;
top: 35px; left: 58px;
display:block;
}
#content {
padding: 0 0 4em;
width: 100%;
}
.home #main {
float: left;
width: 374px;
}
#main {
float: left;
width: 700px;
position: absolute;
top: 100px; left: 8px;
}
.home #sidebar {
float: right;
width: 380px;
}
#sidebar {
float: right;
width: 435px;
position: absolute;
top: 115px; right: 10px;
}
#sidebar h3 { margin-top:10px; }Sarı olarak üstü cizili ögelere dikkat bunlar aslında yoktur normalde bunları sonradan ekliyoruz. ve oluyortop dediği yukarıdan aşağıya ne kadar uzaklığı
left soldan uzaklığı
right sağdan uzaklığı
tabii bu kodlar bana göre düzenlenmiş durumdalar...

Hadi buda hayırlı olsun